Beoordelingen van Direct Sushi Borne

Recente recensies

5.0
Jos Verheul
19 april 2021

Evenals eind maart ook nu weer de overheerlijke ‘lentebox’ besteld. Deze keer hebben we gebruik gemaakt van onze VIP-kaart, echt een aanrader voor de liefhebbers! Onze bestelling vandaag (zondag 18\4) weer keurig op tijd geleverd. We hebben heerlijk in de tuin kunnen genieten van onze ‘lentebox’ De volgende keer bestellen we een extra portie gember erbij.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jana
18 april 2021
MJ
12 april 2021

Vriendelijk personeel, sushi viel snel uiteen, zag er wat rommelig uit. Smaakte prima

NB
11 april 2021
Workel
9 april 2021

Gewoon top

bernard
7 april 2021

perfect

Nicolette Scholte-Aalbers
6 april 2021

Super lekker en heel snel bezorgd! We hadden voor 2 pers mix vd chef en nog een zalm mix voor 1 pers Sushi. Heerlijk!

Henk
5 april 2021
Robert
4 april 2021

Was onze favoriet. Sinds gisteren niet meer. Verbrande sushi en afgeraffeld

van Sambeek
3 april 2021

Normaal gesproken erg tevreden over de sushi, vandaag helaas pittige/crispy gekregen ondanks het verzoek om dit niet te krijgen.

Monique
2 april 2021

Keurig optijd het heerlijke eten besteld. Er zat in totaal wel erg veel wasabi, gember en sojasaus bij voor hetgeen we besteld hebben.

Ilone
29 maart 2021

Het was heerlijk

Jos Verheul
29 maart 2021

Onze eerste kennismaking met directsushi.nl. was een eyeopener. We hebben heerlijk gegeten en doen het vast nog een keer. Een echte aanrader . Wij hadden een Lentebox besteld.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

.
28 maart 2021

Erg weinig soja saus slechts 1x klein flesje voor heel veel sushi Rollen zij erg dik

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bosch
28 maart 2021
Kleissen
27 maart 2021

Het was heerlijk

Evelyn
27 maart 2021
Stephanie Nijkamp
26 maart 2021
E. Hofsté
26 maart 2021
Meike
24 maart 2021

Was heel lekker en viel erg goed in de smaak, ook bezorgtijd was zeer snel. echt een aanrader!

Rianne Overgaauw
21 maart 2021

Uitstekende kwaliteit. Vriendelijke bediening.

Sushi lief hebber
21 maart 2021

Lekker en snel bezorgd, hoefde niet lang te wachten. Top

Gerda
21 maart 2021

Het was zoals altijd weer heerlijk

Truus Bultje
20 maart 2021

De schotel van 48 stuks was heerlijk, goede variëteit en mooie opmaak. 1 flesje sojasaus is wel iets te weinig voor deze schotel.

Kuipers
20 maart 2021
Tom Heutink
18 maart 2021

Nu 2x bij jullie besteld. Teveel crunch op de sushi. Vonden de smaak niet geweldig. Weinig soja en wasabi erbij. Misschien verkeerde besteld maar zat weinig smaak aan. Ben beter gewend bij andere sushi zaken. Sorry vond het geld niet waard.

E.
14 maart 2021
Joost
14 maart 2021

Winterbox gehad, was super en voor ons genoeg voor 2

Lisette
13 maart 2021

Lekker en snel!!!!!!!

Leonie
13 maart 2021

Heel tevreden,erg lekker

Ron
12 maart 2021
Susanne
10 maart 2021
Luc de Haan
10 maart 2021

Zoals gewend , weer erg lekker

Nick
8 maart 2021

Hele lekkere sushi! Zeker weer hier

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Judith
8 maart 2021

Heerlijke verse sushi!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Frans
7 maart 2021

Was de eerste keer maar weet zeker dat ik vaker wat ga bestellen. Heerlijk.

Jolien
6 maart 2021

Helaas iets minder dan de eerste keer: rommeliger, minder strak, weinig variatie ; vooral veel krab vulling.

Tim Hermans
1 maart 2021

Prima kwaliteit. Alleen was de bestelling nog niet klaar toen we op het afhaaltijdstip aankwamen. Nog kwartiertje moeten wachten. Aardige mensen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Han
1 maart 2021

Dikke prima

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Henk
28 februari 2021

Lekker eten en lekker snel geleverd.

Eric
28 februari 2021

eerste keer dat ik bij jullie besteld heb en moet zeggen was heerlijk en zal absoluut vaker bestellen bij jullie.

kristel hofste
28 februari 2021

Wederom top! De crispy sushi waren nog beetje warm en dus super vers. Overige sushi was ook top alsook de bowl. Genoeg sausjes erbij. Het is het geld zeker waard.

Reyhan Öztürk
27 februari 2021
Harm
27 februari 2021

Schuin vervoerd, daardoor sushi samengedrukt en vervormd. Jammer, want de smaak was prima

Emily Dijkslag
26 februari 2021

Was weer heerlijk!

Jelmer
26 februari 2021

Heerlijke verse vis en goede porties

Desmond
25 februari 2021

Ook deze keer alweer geen soja bij de sushi. Soms zit dit erbij, soms niet Erg jammer dat voor ruim €50 aan sushi wat soja er niet af kan

Roodnat
23 februari 2021

Top kwaliteit, en top service.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

JV
22 februari 2021
Anoniem
22 februari 2021
A.reinderink
21 februari 2021

Super lekker, service ok, Half 7klaar, precies half 7 klaar Vriendelijk personeel

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Karin
21 februari 2021

Heerlijke sushi!

Landman
21 februari 2021

Anders dan we gewend zijn, was de rijst niet zo vast en viel de sushi uit elkaar in de sojasaus

Debby Kuipers
20 februari 2021
Kimmelz
20 februari 2021
Jolien
20 februari 2021

Lekker!

Eltje Bulthuis
19 februari 2021

Mooie website. Prima kwaliteit van het eten (voor de tweede keer). Vriendelijke personeel. Eten stond op het juiste moment klaar. 👍👍

Jelmer
19 februari 2021

We zijn aangenaam verrast door de versheid van de vis en de sushi. Gekozen voor rollen zonder al te veel sausjes en kruiden en hebben genoten. De bestelling werd bezorgd op het aangegeven tijdstip. Op naar meer bestellingen!

Julia Perik
18 februari 2021

Ik vroeg om extra sojasaus en dat zat er niet bij. En ik had kip gyoza besteld en die ik kreeg waren met garnaal...

Paul
18 februari 2021

Perfecte Service en een fantastische kwaliteit.

Gerda
17 februari 2021

Het was weer heerlijk. Niets op aan te merken. Tot de volgende keer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Smies
15 februari 2021

Smaken waren prima. Alleen de crispybox was heel slecht gesneden. Zaten heel erg aan elkaar. Werd een beetje een chaoss. Verder was alles prima

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Herman
15 februari 2021

Wederom uitstekend!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tim
14 februari 2021
Veldhuizen
14 februari 2021
Hijma
14 februari 2021
Debbie
14 februari 2021

Heerlijk was het!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Platenkamp
14 februari 2021

De bestelling zag er perfect uit. Fijn geholpen door de persoon die mij hielp.. Voor herhaling vatbaar..groetjes..

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anouk
14 februari 2021

Altijd lekkere sushi, helaas was de bezorger gevallen waardoor er wat sushi los in de tas lag en er wat rollen kapot waren. Verder helemaal top!

Daniël
14 februari 2021

Lekkere sushi, veel variëteit in het verrassingsmenu

Emma Weinreder
13 februari 2021

Sushi smaakte heel erg goed, de bezorging was minder. We hadden over onze hele bestelling, 40 stuks sushi en bijgerechten, geen sojasaus gekregen. Hierover gebeld, toen kwam de bezorger een heel klein flesje met sojasaus brengen en werden we beschuldigd dat er wel sojasaus bij zou zitten en dat we niet goed gekeken hadden. Niet heel erg netjes qua bezorging.

M.
10 februari 2021

Heerlijk vers en smaakvol

M.
6 februari 2021
Rudie
5 februari 2021

1e keer sushi laten bezorgen. Makkelijke app en snelle service. En het belangrijkste, heerlijke sushi.

W.Manuel
4 februari 2021

Kwaliteit prima. Bestelling zakelijk gedaan echter geen btw bon ontvangen.

Ellen
4 februari 2021

Zoals gewoonlijk weer lekker, goed en netjes verzorgd

Karin van Engelenburg
1 februari 2021

Het was heel lekker, had wel de indruk dat de nori vrij dik was bij de handroll, dat eet minder makkelijk, en de rijst leek wat droger dan anders. Maar op Zich prima verder.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Pauliene
31 januari 2021

Super lekker! 👌🤞

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rozemarijn Verhaagen
31 januari 2021

De sushi was heerlijk, keurig klaargemaakt met alles erop en eraan. Goede service!

Raymond
31 januari 2021

Sushi was lekker

Jos Hegeman
31 januari 2021

Lekker verse sushi. Het gevoel van een luxe etentje thuis.

Pim
31 januari 2021

Heel erg lekker weer! Snel en netjes bezorgd!

Cornelieke
30 januari 2021
Kirsten Bosch
30 januari 2021

Heerlijke sushi! Altijd voldoende en veel verschillende soorten sushi.

Marleen
29 januari 2021

Lekkere Sushi, snel bezorgd.

Linda
29 januari 2021
Xxx
28 januari 2021
Mafk
24 januari 2021

Bezorging zoals op afgesproken tijd, alleen jammer dat bestelling niet compleet was! En omdat het om 20.58 uur geleverd is en na 21.00 uur telefoon uitgeschakeld was kon ik niet reageren. Beetje jammer!!!!

Renate
24 januari 2021

Bezorgen kost € 3,00. Dit vind ik veel te duur voor bezorgen in eigen dorp. Door geen keuze van betaling krijg je ook nog transactie kosten eroverheen wat maakt dat je knap veel betaald voor 1 bakje sushi. De kwaliteit is super. Niets op aan te merken. De volgende keer haal ik het liever af bij direct sushi

Bokhove
23 januari 2021

Sushi was heerlijk. Helaas een lange donkere haar erin.

Peter
23 januari 2021

Heerlijke verse Sushi met fijne smaken en de bezorger was keurig op tijd. Direct sushi heeft dat goed voor elkaar in Borne

Borne
22 januari 2021

Alles conform afspraak. En smaakt perfect

Hannah
21 januari 2021

Lekkere Sushi, goede prijs-prestatie

Daniëlla
20 januari 2021

Rond 14:00 al besteld en betaald om te laten bezorgen om 18:00. Benieuwd hoe dit zou gaan. Om 17:51 een email dat mijn bestellen onderweg is, super om te weten. Even later gaat de deurbel. Het warme eten mooi apart van het koude. Heerlijk vers deze Sushi, dat was echt smullen. Het warme eten had iets warmer mogen zijn maar verder dan dat kan ik niks negatiefs vinden. Top!

Wesley
17 januari 2021
Nina Landkroon
16 januari 2021

Is echt lekker en vers gemaakt dat proef je zo 👍

Gerda/Maria
16 januari 2021

Het was weer heerlijk. Niets op aan te merken. Tot de volgende keer.

Dcm
16 januari 2021

Het was heerlijk!!!

Lisette
16 januari 2021

Vanmiddag een bestelling gedaan via de site, maar ik had wat verkeerds besteld. Toen ik ze opbelde, hebben ze mijn bestelling aangepast en vervolgens netjes thuisbezorgd. Heel tevreden over de service en kwaliteit van de sushi.

Fleur Meinders
14 januari 2021

Goede snelle levering!

Karin van Engelenburg
11 januari 2021

Precies op tijd, lekker vers

Femke
10 januari 2021
BB
10 januari 2021

Heerlijk, perfect op tijd.

Kristel
10 januari 2021

Heerlijke verse sushi!!

M.P
9 januari 2021

Bij de bezorging werd de snackbox vergeten waardoor wij er achteraan moesten bellen en de bezorgen nogmaals terug moest komen. Gevolg lauwe snacks ipv warm. Op enkele sushi zat nog stukje plastic folie van het rollen. Dus goed opletten voordat je een hap neemt. De smaak van de sushi zelf is wederom erg lekker. Dus we proberen het binnenkort gewoon nogmaals.

Pip
9 januari 2021

Heel erg goed, en precies op tijd bezorgd !

léonie van heck
9 januari 2021

was top!

Luc de Haan
9 januari 2021

Het staat in de sterren geschreven

Dagmar
8 januari 2021

Te lekker!!! Tip Crispy chicken... Doen 👊

Carolien
4 januari 2021

Heerlijke verse shuhi.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Henk
4 januari 2021
Herman
4 januari 2021

Wederom uitstekend!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wensink
4 januari 2021

Het was heerlijk! 😃

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

M. Groothuis
3 januari 2020

Super lekker

Nandy
3 januari 2020

Goede verse sushi, snacks goed warm.

Anoniem
3 januari 2020

Lekkere sushi, maar er zaten geen stokjes bij de sushi dit was een minpunt

Wolberink
2 januari 2020

Heerlijk gegeten. Mijn dochter heeft de bestelling opgehaald en kwam met een lachend gezicht terug. Mam wat hebben ze daar vriendelijk personeel. Dus jongens 😀top gedaan.👍🏻

Stefanie Nijhof-Tang
2 januari 2020

Alles was tot in de puntjes netjes! Voor herhaling vatbaar!

Mirthe
2 januari 2020

Het was Erg lekker!

Susanne
2 januari 2020
iMac
2 januari 2020
Munsterhuis
2 januari 2020
Marlies
2 januari 2020

We hebben meerdere keren bij direct sushi besteld, kleine tip voor jullie. De oudjaarsbox was lekker maar zoals gevraagd iets meer saus/dressing erop, niet naar gekeken helaas. Ook de presentatie kan wel iets netter en luxer voor 100€.

Kim
2 januari 2020

Super snel geleverd en de bestelling was compleet en smaakte goed!

Mai
1 januari 2020
Dilek
1 januari 2020

Heerlijk genoten. Mijn dochter kan er ook niet genoeg van krijgen.

Monique
1 januari 2020

Heerlijk!!!

Eltje Bulthuis
1 januari 2020

Tijdens telefonische bestelling prima te woord gestaan! Kwaliteit van de sushi’ s was geweldig! Klein foutje bij de aflevering werd ruimschoots netjes afgehandeld! Niets dan lof!

Lin
1 januari 2020

Erg lekker jammer dat de bestelling niet compleet was, sausjes wel nagebracht , en geen stokjes dat was jammer

Boenders
31 december 2020

Direct Sushi mix was minder dan vorige keer

Ben
31 december 2020

Super goed

Brand
31 december 2020

Heerlijk gegeten! Iets later bezorgd dan de aangegeven tijd. Netjes gebeld dat het in behandeling was genomen en met een kwartier bezorgd werd. Top service en heerlijke sushi! Wij bestellen zeker vaker.

Peter Spelt
31 december 2020

Lekker sushi, helaas geen sake erbij gekregen zoals besteld?

Marijke
30 december 2020

Een echte aanrader! Alleen Jammer dat jullie niet in Saasveld bezorgen, is toch vlakbij Borne.

Anouk
28 december 2020

Super snel en heeeeerlijk😍❤️ Een echte aanrader! Alleen jammer dat ze niet in bornerbroek bezorgen🙈

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ingeborg
27 december 2020

Top, snel en lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jacqueline
25 december 2020

Heerlijke sushi gegeten.

Jacqueline
24 december 2020

Helemaal top, altijd genieten

Saskia
24 december 2020

De sushi van de herfstbox was gevarieerd, vers en erg smakelijk. Keurig op tijd bezorgd. Voor herhaling vatbaar!

Robert
24 december 2020

Perfect, heerlijke sushi! Absolute aanrader. Niets veranderen

Dagmar
24 december 2020

Overheerlijk! Niets aan toe te voegen.

Han
21 december 2020

Dik in orde

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Cindy
19 december 2020

Fijn!!

Anouk
19 december 2020

Bij de waardebon een mooie fles wijn gekregen. De waardebon zelf mag er wel wat professioneler uitzien maar al met al een top service . Meteen na de bestelling ben ik gebeld om te overleggen waar de mogelijkheden waren voor de cadeaubon. Top service.

G.
19 december 2020
wendy snippert
19 december 2020

vond het deze keer een teleurstelling...veel betaald voor weinig en de bestelling was niet compleet. Uiteindelijk wel bezorgd maar niet meer te eten..jammer

Xena
18 december 2020

Goede kwaliteit, aardig personeel alleen een beetje lange maaktijd

Esther
17 december 2020

Heerlijke sushi. We moesten een half uurtje wachten en het was nog lekker warm. Goede kwaliteit en ontzettend lekker gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar.

Dennis
17 december 2020
Platenkamp
17 december 2020

Met de bestelling, ging alles perfect. Het werd duidelijk weergegeven..SUPER..

Anne
13 december 2020
Niels
13 december 2020

De Herfstbox was niet heel lekker. Met name omdat de stukken bijna allemaal erg groot waren, met veel rijst. Echt wel te groot helaad. Smaak was wel ok. Extra sojasaus besteld, zat er niet bij. Wel voor betaald.

Cindy
13 december 2020

Handig bestellen, snel geleverd en heerlijk gesmaakt!

M H
13 december 2020

Erg lekker, fijne afhaal locatie met goede parkeergelegenheid. Mooie open zaak.

Mir
12 december 2020
Susanne
12 december 2020
Edith
7 december 2020

per ongeluk toch sojasaus over een gedeelte van de bestelling gekregen. Binnen 15 minuten stond de bezorger al weer op de stoep met de juiste bestelling. Keurig opgelost en excuses gekregen. En het smaakte allemaal heerlijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Pol
5 december 2020

De sushi was wederom weer heerlijk! Wat je ook bestelt, het is altijd lekker. Zoals mijn vader zei; nog geen stukje gehad wat niet smaakte. Top!

Luc de Haanweer
5 december 2020

Weer als vanouds!

Florien
4 december 2020

Het was heerlijk! Bedankt

Paul
1 december 2020

Goed georganiseerd en zeer klantvriendelijk. Hele goede kwaliteit en een prachtige aanbieding.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dennis
30 november 2020
Raimund
30 november 2020

Top geregeld en was super lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Spaltman
30 november 2020

Om de zondag actie te krijgen moesten we ophalen ipv bezorgen. Erg vreemd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kjanssen
29 november 2020

Netjes optijd geleverd en heerlijk eten, vers en goed verzorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anouk
29 november 2020

Super lekkere en verse sushi!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lia Wolters
29 november 2020

Afgelopen vrijdag sushi besteld met de blackfriday actie. Rond het middaguur via de app besteld en aangegeven dat ik het rond 18.30 zou ophalen. Helaas bij de locatie 30! minuten moeten wachten, en vanwege de maximale hoeveelheid klanten in de winkel voornamelijk buiten gestaan. Er waren meer klanten rond dat tijdstip die allen hetzelfde hadden. Allen stonden we te wachten en er was weinig communicatie vanuit het personeel hoe lang het nog zou duren. Gek genoeg kregen klanten die rond 18.45-19.00 uur aankwamen de bestellingen direct mee. Wat betreft de bestelling; de boontjes waren gelukkig warm, maar een deel van de sushi helaas 'oud' waardoor de normaal gesproken crispy varianten al slap waren geworden. Je zou denken dat je vooraf weet dat het druk gaat worden. Er was genoeg personeel aan t werk, het schorte echter aan goede planning en communicatie.

M. H
29 november 2020

Was heerlijk en goed verzorgd! Voor herhaling vatbaar!

Poelman
29 november 2020

Top! Opmerking ingevuld omdat de bestelling niet helemaal lukte, werd ik meteen gebeld en direct opgelost.

Rebecca Lawant
28 november 2020

Slechte service. 18:30 besteld, 19:10 kregen we de sushi pas. Ook was de bestelling toen niet compleet. 2 boxen sushi mistte en de sojabonen en de stokjes waren vergeten.. was allemaal slecht geregeld en ook niet klantvriendelijk. Vorige keer bij de bestelling waren ze de loempia’s ookal vergeten, hadden toen gebeld en ze zouden het na brengen... ze zijn nooit langsgeweest, enigste pluspunt is dat we die er vandaag gratis bijkregen, maar wat mij betreft hadden ze dit keer ook wel iets extra’s erbij kunnen doen omdaf we zolang moesten wachten en ook nog de verkeerde bestelling kregen, te bizar voor woorden.....

Linda
27 november 2020

Sushi was prima. Ik vond het heel jammer dat als je gebruik wil maken vd black friday actie dit niet wordt nagekomen. Precies zoals aangegeven de juiste box 2x besteld voor 1 persoon. Daarom gebeld met jullie maar de meneer gaf aan dat ik de box had moeten bestellen voor 2 personen. Ik vind dat raar omdat er juist specifiek bij stond dat het om een 1 persoons portie ging. Vermeld het dan duidelijk op de website. Dit is echt misleidend!!

Clay en Sandra
23 november 2020

Niet echt goedkoop maar het eten is voortreffelijk! Echt een aanrader!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

IB.
23 november 2020

Super

Anne van Wijj
22 november 2020
Marja
22 november 2020

Helemaal TOP!

Anoniem
21 november 2020

Super lekkere verse sushi. Was nog lekker warm 🥰

VR
20 november 2020

Helemaal super weer! Wat later besteld op de avond, maar was weer super! Blijft vers en super smaakvol!! Echt een aanrader !!!

Hanneke Bokhove
18 november 2020

TOP erg lekker

Ilse
18 november 2020
ten Hoor
16 november 2020

Bestelling werd volgens afspraak op tijd geleverd. Mini-loempia’s waren warm en knapperig. Sushi crispyrolls waren heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Margareth Waanders
16 november 2020

Het was heerlijk 😀

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Max kaptein
16 november 2020

Heerlijke sushi! Goede smaken en variaties. De tonijn sashimi is lekker van kleur en stevig en de zalm sashimi lekker vettig/romig. Perfect! Ga aub door op deze manier. Wij bestellen hier vaker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Angelique
16 november 2020

Ik vond de sushi niet heel geweldig, de smaken van de verschillende sushi's lagen erg dicht bij elkaar, proefde weinig verschil.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

F Morssink
15 november 2020

Vorige levering was niet helemaal goed gegaan. Dat is netjes opgelost! Vandaag weer besteld, netjes optijd, compleet en lekker uiteraard!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Angelien Ribberink
15 november 2020

Er zat in twee stukje sushi een stukje plastic De smaak was ook niet echt geweldig

Ellen
15 november 2020

Het was weer heerlijk. Bezorging goed en op tijd Bakjes zijn heel gezellig, maar ik zou toch eens na gaan denken hoe je het plastic kunt gaan vervangen

Desmond
14 november 2020

Tweede bestelling, tweede teleurstelling. Helaas weer een teleurstelling op de kleine zaken : te weinig soja en Wasabi Zelfs extra bij besteld en betaald, maar niet ontvangen. Erg jammer want de sushi is lekker en aangepast nav wensen, maar als.de soja op is en geen pit heeft wat ten koste gaat van een uitstekend product.

Anom
14 november 2020

Lekker en snel geleverd

Hanneke
13 november 2020

Snelle levering , kwaliteit goed , smaak matig , wellicht een volgende keer beter. Ben ook verkouden dus proef niet alles zo goed. Tot de volgende keer

Cindy
13 november 2020

Snelle bezorging en heerlijk gegeten.

chantal boel
12 november 2020

Superlekker! De lekkerste sushi die ik ooit heb gegeten, lekker vers, het gevoel dat er aandacht aan is besteedt, top! 1 heul klein minpuntje , maar 1 paar stokjes voor ons tweetjes 😇

Jan
9 november 2020

Super gegeten! En lekker vers.

Marina
9 november 2020

Een echte aanrader! Heerlijk, vers, zag er prachtig uit. De lekkerste sushi die ik in jaren heb gegeten!

HP
9 november 2020

Keurig verpakt de bestelling ontvangen. Thuisgekomen uitgepakt en tot de ontdekking gekomen dat de zalmbox ontbrak!!! Stom van mij dat ik bij het afhalen mijn bestelling niet gecontroleerd heb!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mirja
8 november 2020

Voir 2 personen 1 gember, sojasaus en wasabi was te weinig

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marielle
8 november 2020

Goede sushi!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ilse
8 november 2020

Het was heerlijk!👌🏻

F Morssink
7 november 2020

Vandaag om 15:45 besteld, levertijd aangegeven 18:00. Het werd pas om 18:35 geleverd. Bestelling helaas niet compleet, meteen gebeld. Het zou meteen na geleverd worden, nu 21:30 nog niks gezien.. Jammer..

Tamara
7 november 2020

de sushi werd onhandig gepropt in een plastic tasje afgegeven. de doosjes lagen schots en scheef en op z'n kant in de tas. sushi lag verschoven, omgevallen in de bakjes. erg jammer en voor bijna 60 euro niet gepast. Kwaliteit van de sushi was zoals altijd uitstekend, maar het oog wil ook wat.

Gino
6 november 2020

Smakelijk en lekker op tijd

Monique
6 november 2020
Sven van Zon
6 november 2020
Renate Pieksma
2 november 2020

Super lkkr. Nu wel snel geleverd. En makkelijk te bestellen via de site! Alles helemaal top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rob Beuker
2 november 2020

Bestelling ging eenvoudig. Zelf afgehaald. Prima verzorgde keuken. Heerlijk gegeten. Een aanrader!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ilse
1 november 2020
Anita
1 november 2020

Top

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ron
1 november 2020

Had wat sneller gekund.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Merle
1 november 2020

Heerlijke sushi, écht een aanrader! Om 20.30 uur besteld en dit konden we om 21.00 uur al ophalen. Kwaliteit-prijsverhouding is goed!

Gerhard
30 oktober 2020

De 1e keer dat we wat bestelden. We gaan dit zeker weer doen. Geweldig lekker. Een aanrader voor iedereen

Maria
30 oktober 2020

Werd snel bezorgd en was super lekker..gaan hier zeker vaker bestellen top

Lisa
29 oktober 2020

Ik heb een cadeaubon besteld via de website. Daar ging iets mis (ik kreeg geen mail met de bijbehorende code), maar ben daarvoor telefonisch top geholpen!

Kirsten Bosch
29 oktober 2020

Heerlijke Poke Bowls besteld met veel heerlijke vis!

Tine louwen
26 oktober 2020

👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tom
26 oktober 2020

Goede smaak, goede kwaliteit, netjes geleverd. Ik kom zeker terug!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dragt
26 oktober 2020

Helaas een beetje aan de late kant. En sushi lag ( door het transport) helemaal door elkaar. Kwaliteit super!!! Verder weer heerlijk gegeten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Monique Berkenbosch
25 oktober 2020

De sushi was fantastisch. Wij hebben heerlijk gegeten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Louise van Os
24 oktober 2020

Was heerlijk! Zag er goed uit, was vers en erg goed van smaak!

Sandy
24 oktober 2020

Bestelling was mooi op tijd klaar en sushi was heerlijk!! Aanrader!

Angelien
23 oktober 2020

Super vers en erg lekker. Precies op de afgesproken tijd geleverd

Linda
22 oktober 2020
Van Wijk
21 oktober 2020

Helaas waren de warme hapjes niet meegekomen, ondanks dat ze nog zo snel mogelijk nakwamen was het geen perfecte maaltijd.

Herbert Sonder
18 oktober 2020

We hebben heerlijk gegeten! Het was TOP!👌🏼😃

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Platenkamp
18 oktober 2020

Prima ontvangen zoals besteld..bedankt

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Chantal
18 oktober 2020

Bijbestelde ketjap en saus voor de sushi ontbraken.

Mayra Van den berg
18 oktober 2020

Super goed alleen de bezorgen moet de sushi wel recht ophouden

Gertie Leusink
18 oktober 2020

Ik mis een beetje de rijst azijn ( Rice vinigar) in de rijst. En iets teveel avocado. in elke sushi die we hadden zat avocado. Maar de smaak overalL en de warme gerechten waren heerlijk.

Susanne
18 oktober 2020
Sylvia Ensink
17 oktober 2020

Lekker gegeten en snelle service Bestellen zeker vaker hier

Luc de Haan
17 oktober 2020

Zoals we gewend zijn was het weer top

Milo Boelen
17 oktober 2020

Heerlijk gegeten en altijd vers👌

Vanessa Hullegie
17 oktober 2020

Het zal ongetwijfeld heel druk zijn geweest echter ruim op tijd besteld. Maar ruim 20 minuten na opgegeven bezorgtijd is de sushi bezorgd. En na bezorging ontving ik pas een mail dat de bestelling onderweg was. Weerhoud een volgende bestelling overigens niet. Zal de volgende gewoon opnieuw bestelling. Kwaliteit was goed.

Anneloes
17 oktober 2020

Wij hebben de party schaal besteld. Heerlijk, vers, gevarieerd! Voor herhaling vatbaar 👍

Manon
16 oktober 2020

Super lekkere sushi! bezorging was stipt op tijd en netjes. Helemaal niets op aan te merken. Wij komen terug!

Yvonne
15 oktober 2020

Heerlijk!!

Martine
14 oktober 2020

1.45!!! Uur moeten wachten op de sushi zonder iets te horen te krijgen, jammer dat het zo weer moet bij een eerste bestelling. Sushi was prima!

Spenke te
12 oktober 2020

Hapjes te klein ten opzichte van de prijs m.a.w. je krijgt te weinig voor de te betalen prijs. m.vr.gr

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marja
12 oktober 2020

Voor het eerst sushi besteld bij Direct Sushi. Het was heerlijk. Het werd keurig op tijd bezorgd. Zeker voor herhaling vatbaar.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anouk
11 oktober 2020

Heerlijke sushi!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rinske
11 oktober 2020

Super sushi, Lange bezorgtijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Chantal
11 oktober 2020

Super lekjere pokebowl gehaald. Groot besteld, dachten hmmmm...niet veel...maar was genoeg

Jos Hegeman
11 oktober 2020

De shushi was super lekker. Vers en je proeft het verschil.

Labots
11 oktober 2020

Perfect, heerlijke sushi

Wesley
10 oktober 2020
Tik
10 oktober 2020
Mj
10 oktober 2020
Emma Weinreder
9 oktober 2020

Lekkere sushi en pokebowl gegeten! Op tijd bezorgt, top kwaliteit!

Robaard
9 oktober 2020

Kwaliteit goed.Hangt wel af van wat je besteld. In vervolg wel handig om te weten wat vis of vlees is. Bij onze bestelling was dat lastig vast te stellen. Bezorging prima. Dat je extra moet betalen voor een ideal betaling is nieuw voor mij en snap ik ook niet.

Pol
8 oktober 2020

Het was echt weer heerlijk!

M. Vollenbroek
4 oktober 2020

Het bestellen ging erg gemakkelijk “online”, het eten was heerlijk en we komen zeker terug!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Christel
4 oktober 2020

Op de afgesproken tijd klaar en smaakte goed!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Arjan
4 oktober 2020

De sushi viel ons tegen, minder goed en smaakvol als we gewend waren van Direct sushi. Net als de vorige keer trouwens is de extra gember vergeten

Desmond
4 oktober 2020

Sushi was top, 5 sterren! Snackbox was lauw en klef ondanks dat ik zelfs voor onze tijdslot de bestelling kwam ophalen. Soja en wasabi was te weinig.

Ellen
4 oktober 2020

Wij vonden de boontjes, de warme gerechtjes lekker. De shashimi was heerlijk zelfs. De Crispy Rolls vonden we echter niet bijzonder. Alles smaakte een beetje flauw en eigenlijk zat er geen verschil in smaak tussen de verschillende rolls

Victor
4 oktober 2020
Martha
3 oktober 2020

Was weer heerlijk! Mooi op tijd geleverd.

Thomas
3 oktober 2020

Sushi was erg lekker IK vroeg om een zsm bezorging en dat gebeurde ook

Jan Hoop
2 oktober 2020

Lekker eten Volgende keer iets anders van het menu proberen

Smit
2 oktober 2020
SpaltMn
1 oktober 2020

Kwartier later als verwacht. Verder Sushi ok maar de gember is niet goed. Wij vinden dat extra lekker en kregen het nu in een plastic zakje. Heel weinig inhoud en geen presentatie

Susanne
1 oktober 2020

Het was heerlijk!

Prinsen
1 oktober 2020

Voor het eerst “Pokebowls” besteld!!! Verrukkelijk!! Heerlijk op smaak, goede hoeveelheid en snel bezorgd 💪🏻

van het Bolscher
28 september 2020

Deels niet gekregen wat besteld is. Verhouding tussen vis en groente moet beter. (te weinig Zalm) 1x maal niet gekregen wat besteld is zoals zonder saus dit is echter wel gebeurt. Al met al hadden we beter verwacht.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Smithuis
28 september 2020

Wij zijn mega fan van jullie sushi, en heel blij dat jullie nu in Borne zitten. Echter was de sushi gisteren niet lekker. De sushi was ijskoud. En er zat geen smaak aan de rijst. De rijst was koud en hard. Vorige keren was het super. Helaas gisteren niet.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Karen
27 september 2020

Jammer dat de stokjes vergeten waren bin te leveren

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anouk
27 september 2020

Ik vond het eten heel slecht. Sushi uit de supermarkt is nog beter. Het was absoluut niet vers en de warme gerechten waren veel te lang doorgebakken. Voor ons nooit meer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Leppink
27 september 2020

Besteld om 17.18 uur. Bezorgen zou om 18.20 zijn. Dit werd uiteindelijk 18.35. We vonden dit wel erg laat. Wel excuses van de bezorger. En het was het wachten waard. Heerlijke sushi en lekkere warme gerechtjes

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marloes
27 september 2020

Oh heerlijk. We gaan zeker vaker bestellen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anita Sonder
27 september 2020

De sushi smaakte heerlijk. Zeker een aanrader.

Evelien
27 september 2020

het eten werd een half uur te laat bezorgd Er zaten geen eetstokjes bij waardoor we met vork moesten eten en de sushi uit elkaar viel. Kwaliteit had ik ook wat meer van verwacht

Ineke
26 september 2020

Zo lekker!!!!

Brinkman
26 september 2020
Esther van Wanrooy
26 september 2020

Pokebowl was heerlijk!

Maud
25 september 2020

Heerlijk gegeten

Bosch
25 september 2020

De sushi was heerlijk, maar de bezorgtijd was echt veel te lang... we hebben er meer dan een uur op moeten wachten

Sjoerd
24 september 2020

Was heerlijk en vers

Waanders
24 september 2020

Heerlijk gegeten, zeker een aanrader! 😋

Joke
24 september 2020

Pas anderhalf uur na bestelling geleverd. Bezorger was keurig en gaf aan dat het erg druk was. Tijdsindicatie klopte echter niet en planning thuis kwam in de war. Geef een signaal als het langer duurt zodat je dan een keuze kunt maken of je de bestelling wilt annuleren. Sushi is wel erg lekker.

Van Duinen
24 september 2020

Onmeunig lekker. Door de drukte later bezorgd dan eerst werd aangegeven. Maar absoluut de moeite waard!!

Vincent
24 september 2020

Niet bijzonder.

Ellen
24 september 2020
Femke
23 september 2020

Top

Lieset
22 september 2020

We hadden zaterdag om 17:00 besteld en aangegeven dat we het om 18:15 wouden laten bezorgen. Echter kwam de bestelling daadwerkelijk rond 18:50. Om 20:25 kreeg ik een mailtje dat de bestelling onderweg was, dus dat klopte niet helemaal! Verder was het lekker

Lien
21 september 2020

Heerlijk en vers . Complimenten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

WV
20 september 2020

Smaak is overheerlijk, vlot bezorgd. Bestellen zeker nog een keer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marco
20 september 2020

Erg lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Natasja
20 september 2020

Vandaag voor de eerste keer Sushi besteld in Borne. Wat was t lekker. Mijn dochter en ik hebben er van gesmuld. Stond ook mooi klaar op de opgegeven tijd. Top service👍Voor herhaling😀

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Gertjan
20 september 2020

Heerlijk vers!!

Top
20 september 2020

De sushi smaakte prima. Wel een aandachtspunt: ik heb een sushi box zonder krab besteld, maar er zat surimi in 4 stukjes.

Rob
20 september 2020

Bezorging wat verlaat door drukte. Erg vriendelijk personeel en goede service. Eten was top!

Nina Landkroon
20 september 2020

Het was heerlijk

Veenhoven
19 september 2020

Het was HEERLIJK en stipt op tijd. Wat een aanwinst voor ons mooie Borne

Withag
19 september 2020

Heerlijk gegeten! Zeker de crispyrolls zijn een aanrader. Het duurde ietsje langer dan verwacht, maar het was het wachten zeker waard.

Morssink
19 september 2020

Super lekker en eindelijk in Borne!

Borne
19 september 2020

Sushi is prima. Bezorging is waardeloos. 2 uur gewacht op wat sushi... gemiste kans

Martha
19 september 2020

Mooi op tijd geleverd. Alles was weer heeeerlijk!

Natalie Forkink
18 september 2020

Online besteld om op te halen, alles stond al keurig klaar. Heerlijke sushi gegeten. Top!

Stephanie
18 september 2020

Heerlijke sushi gegeten. Was op de gevraagde tijd klaar. Echt een aanrader.

Jan
18 september 2020

De bestelling kwam sneller dan verwacht en de sushi smaakte vers gemaakt. De warme hapjes waren heet, top! Enige punt voor verbetering: met zulke hoge bezorgkosten én ideal kosten is de tegenzin om een fooi in te vullen erg hoog.

Simone Munster
17 september 2020

We hebben ontzettend lekker gegeten en hadden volle respect voor het hele team omdat hun op het moment als wij onze bestelling hebben opgehaald teen een stroomstoring aan het vechten waren en met man en macht alles deden om de klanten alsnog tevreden te stellen. Super knap en wij hebben zeker genoten en komen zeker nog vaker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

koedijk
17 september 2020

Heerlijke sushi

Willem
16 september 2020

Top jullie hebben een nieuwe vaste klant👍🏻

Nienke
14 september 2020

Ontzettend lekkere sushi! Vers gemaakt, de garnalen in de sushi was nog warm. jammer dat we die ‘openings actie’ niet mochten ontvangen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Max
14 september 2020

Sushi van goede kwaliteit! Fris, goede smaken en zeker niet klef! Lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Erwin
14 september 2020

Netjes op tijd (eerder dan verwacht) werd de bestelling gebracht. De hoeveelheid was prima voor 2 personen (een box). Enig puntje van 'kritiek', we vonden het allemaal wat aan de zachte kant. We zijn gewend iets meer 'bite' te hebben. Zeker voor herhaling vatbaar.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

PK
14 september 2020

Voor de eerste keer besteld en voor herhaling vatbaar. Was klaar op de afgesproken tijd dus kom het gelijk meenemen. Smaakte goed.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Renske
14 september 2020

Erg lang gewacht op de bestelling (1,5 uur na plaatsen werd deze bezorgd) maar de sushi was heerlijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Cindy Dijkstra
14 september 2020

Heerlijke sushi geleverd op afgesproken tijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marlon
14 september 2020

Onjuiste bestelling gekregen. Dat kan een keer gebeuren maar kan vervolgens niemand bellen en geen telefoonnummer beschikbaar.

Broek
14 september 2020

Tijdens de bezorging niet alles bezorgd. Wel betaald. Netje opgebeld. Het zou nabezorgd worden. Nooit de bestelling ontvangen. Dus mensen controleer zelf op tijd je bestelling voordat ze hun klanten voor de gek houden.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Karun
14 september 2020

Héérlijk gegeten👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marleen
14 september 2020

Erg lekker, et eten zag er goed uit en vriendelijk personeel.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marlies Meijer
14 september 2020

Was heerlijk 😀

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Harry
14 september 2020
Milou
14 september 2020

Smaak was er wel, maar de chili saus zat er niet bij voor de garnalen en soja saus zat er ook niet bij. Sushi lag al half uit elkaar toen het bezorgd werd. Ipv tonijn maki kregen we een zalm maki zonder toelichting waarom.. Soja bonen waren koud en behoorlijk hard nog. Toen we wilden bellen voor het bovenstaande bleek er nog geen telefoonnummer voor Borne te zijn en Hengelo was niet bereikbaar.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bart
13 september 2020

Bestelling voor de helft niet compleet dus te veel betaald. Om 18:55 uur besteld 20:45 Uur geleverd. Telefonisch niet bereikbaar op het 074 nummer dus niet kunnen aankaarten. Veel geld voor weinig eten, abnormaal lang wachten. Volgens de bezorger konden ze het niet aan.

Ineke Haarhuis-Oostvogel
13 september 2020

Heerlijk!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lineke Vrielink
13 september 2020

Kwaliteit echt 5 sterren! Was super lekker! We bestellen alleen de volgende keer wel extra wasabi en gember. Dat was wel een beetje karig.

Ellen Rottink
13 september 2020

Wel een half uurtje te laat bezorgd, maar het was heerlijk. Alleen jammer dat je bij het afrekenen nog extra moet betalen. Zelfs voor ideal. Zet die 50 cent ergens bij de prijs op voorkomt veel ergenis.